Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Οι απλές αλήθειες δεν χρειάζονται επιχειρήματα. (Δεν απαντώ).

Τις τελευταίες ώρες, δέχομαι και πάλι μια βίαιη προσωπική επίθεση, από "αυθόρμητους ανώνυμους bloggers" με την συνεπικουρία γνωστών αυλικών του ξοφλημένου τοπικού καθεστώτος που ψυχορραγεί.
Είναι η μόνη φορά που αμφιβάλω σοβαρά αν είναι ενταγμένη στην τακτική κάποιου γραφείου τύπου, διότι είναι τόσο αδέξια αλλά και τόσο εμπαθής, ώστε ασφαλώς πετυχαίνει αντίθετα αποτελέσματα.
Σε κάθε περίπτωση, σε ανόητους δεν απαντώ.

Οι απλές αλήθειες δεν μπορούν να αμφισβητηθούν.
Όλοι καταλαβαίνουν, ότι είμαστε ελάχιστοι όσοι μπορούν και δικαιούνται να συμπεριλάβουν τα κάτωθι στο βιογραφικό τους:

"...Ποτέ η πορεία μου δεν εξαρτήθηκε, δεν ενεπλάκη ούτε στηρίχθηκε ούτε καν σχετίστηκε με οποιοδήποτε αδιαφανές συμφέρον ή περίεργο μηχανισμό ούτε και με το κράτος. Για αυτό ακριβώς, ενώ πολλά χρόνια τοποθετούμαι δημόσια και σταθερά, αρκετά ενοχλητικά, για πρόσωπα και πράγματα, δεν μπόρεσε ποτέ να ακουστεί η να γραφτεί τίποτα και από κανέναν το οποίο να μπορεί να με αγγίξει ηθικά και σε ότι αφορά τις προθέσεις μου. Αυτό αποτελεί χαρά μου θεωρώ ότι τεκμηριώνει το δικαίωμά μου να βρίσκομαι στο αγωνιστικό – ψηφοδέλτιο του «Πάμε Αλλιώς» και ενισχύει το δικαίωμά μου να ζητώ ψήφο των πολιτώνΚορυδαλλός,..."
Πάμε Αλλιώς - Ψηφοδέλτιο νίκης και ανατροπής 2014

υποψήφια Δήμαρχος Καίτη Κυλάκου



φωτογραφία από την ίδρυση της "16χρονης πόλης"




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρκεί να υπάρχει αξιοπρέπεια.